Pagina's

4 jaar Brugge blog Kwitsoender

Jarig
Precies 4 jaar geleden schreef ik mijn eerste blogpost.
De blog was eigenlijk bedoeld als extraatje, een persoonlijk en informatief onderdeel, van de totale online aanwezigheid van bed & breakfast Kwitsoender.
Wanneer een tijdje geleden de B&B activiteit stopt, beslis ik na wat wikken en wegen dit blogje samen met de twitter account "Citytip Brugge" nog bij te houden. Misschien is een gemiddelde van 4 blogberichtje per maand onvoldoende om een lezerspubliek op te bouwen maar het klikken op de "publiceren" knop van Blogger geeft me een vorm van kortstondige voldoening waar ik wel een week van nageniet.

Zodoende vier ik deze maand de vierde verjaardag van blog Kwitsoender, hip hip hoera! Lang zal ze leven in de gloria ;-)
De terugkerende lezer zal al gemerkt hebben dat 80% van de posts op de een of andere manier gelinkt zijn aan Brugge, van deze rode draad wil ik niet graag afstappen, integendeel ik wil in de toekomst een aantal links toevoegen naar andere Brugge gerelateerde sites.

Nieuwe rubriek met Brugge gerelateerde links
Daartoe heb ik de voorbije dagen meer gelezen dan geschreven, meer geluisterd dan verteld en ziehier mijn keuze valt deze maand op: Brugse vertellementjes.

De auteurs van Brugse vertellementjes, Filip en Annemieke, omschrijven zichzelf als 2 foodies die wonen in Brugge en verliefd zijn op de stad (dat hebben we al gemeenschappelijk) met een brede interesse in het culinaire en culturele.  Uit hun blog blijkt vooral hun interesse in het culinaire, naast het feit dat ze beiden een koksdiploma rijk zijn en kookworkshops organiseren, gaan ze heel geregeld uit eten, hoofdzakelijk in Brugge en ze beschrijven en becommentariëren hun uit eten ervaringen met de nodige swung. Ik heb wel niet 100% dezelfde smaak als hun, maar het gebeurt heel vaak dat ik hun site raadpleeg wanneer ik een - voor mij - nieuw restaurantje wil uitkiezen.
En laat dat nu net één van de meest gestelde vragen zijn van Brugge bezoekers: waar vind ik een goed restaurantje? Vanaf nu kun je daarvoor dus ook terecht op de Brugse vertellementjes site.

Straks ga ik de 4de verjaardag van mijn blogje vieren door
1° een verjaardagstoetje te halen bij de Lange Bakker
2° te trakteren met de beste truffels van Brugge
3° koffie te drinken bij Kottee Kaffee
4° uit eten te gaan, waar dat is kan je in een volgende blogpost lezen.

Tot snel voor meer belevenissen uit en in Brugge.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten