Pagina's

"Zandfeesten".

Grootste antiek- en brocantemarkt.  

De Brugse Zandfeesten staan voor de grootste antiek- en brocantemarkt van Vlaanderen, die zowel de gepassioneerde verzamelaar als de geïnteresseerde dagjesbezoeker weet te bekoren.

antiekmarkt in Brugge
Vanaf het Brugse station worden 's morgen heel vroeg kraampjes opgesteld.  Je kan ze vinden in het Koning Albertpark, op 't Zand en op het Beursplein.  Wie het volledige parcours aflegt heeft zo'n 5 kilometer in de benen.  Naast antiek en brocante kun je er natuurlijk ook terecht voor een hapje en randanimatie met onder andere vrolijke fanfares.
Wat is er leuker dan heerlijk langs een brocante-, en antiek rommelmarkt te kuieren in het wondermooie Brugge.  Een echte aanrader voor de liefhebber!
Nog aangenamer wordt het als je je gevonden schatten rustig uit handen kan zetten in een B&B nabij 't Zand, zo geniet je maximum van je snuistertijd in Brugge.  Informeer tijdig of er nog een kamer vrij is, vroege vogels doen meestal de beste koopjes!

De zandfeesten gaan door de eerste zondag van juli en augustus en de laatste zondag van septemer, in 2019 is dat op 7 juli, 4 augustus en de laatste zandfeesten van 't zomerseizoen op 29 september.


Marché de la brocante Bruges

"Zandfeesten"
Marché / Cet immense marché des antiquités et de la brocante a acquis, au fil des ans, une reconnaissance internationale. Une attraction qui continue de séduire tout aussi bien les collectionneurs passionnés que les promeneurs.
Dimanche le 7 juillet, le 4 août et le 29 septembre 2019.
Antiques market Bruges
"Zandfeesten"
Market / Over the years this immense antiques and bygones fair has proven its international appeal. A crowd puller that attracts both the keen collector and the interested day tripper time and again.

Sunday 7th July, 4th August and the 29th September 2019.


14 opmerkingen:

  1. Dag Sabien

    Heel mooi blog. Onlangs de Zandfeesten bezocht en heb deze film gemaakt. Hoop dat je het mooi vindt. Ziehier de link van mijn film : http://youtu.be/yRfa4WhJz4A

    Met vriendelijke groet
    Catherine Boone

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De laatste Zandfeesten van 2016 gaan door op zondag 25 september.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoe kunnen wij de organisatie van deze Zandfeesten contacteren? Hun oud telefoonnr. 050 34 17 36 blijkt niet meer actief te zijn. Kan iemand mij helpen want wij zouden ons graag inschrijven? Of kunnen wij dit via email doen?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Voor inschrijvingen kan u best informeren bij Handelsgebuurtekring Zand - Vrijdagmarkt - Beursplein - Brugge West. De gegevens van de huidige contactpersoon kan ik u per mail bezorgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Sabien, mag ik ook eens het mailadres aub ? thx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben al een tijdje aan het googelen om een mail adres te vinden waar je een standplaats op de zandfeesten kan aanvragen. Je belandt steeds bij de heer Lowyck, die in 2015 overleden is. Wie kan mij de huidige contactgegevens bezorgen?
    Helene

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Is het mogelijk de gegevens te krijgen om in te schrijven
    kurt.vanquathem@telenet.be

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Om in te schrijven voor de Zandfeesten in Brugge kan u terecht bij Handelsgebuurtekring Zand/Vrijdagmarkt/Beursplein/Brugge West. Adres: Hoefijzerlaan 8 te Brugge. Telefonisch bereikbaar op dinsdagvoormiddag vanaf 10u op nummer 050/39.26.81.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. is het mogelijk de gegevens te krijgen om in te schrijven
    flor.calom@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Beste,
    Ik heb al verscheidene keren proberen te bellen naar dit nummer op dinsdagvoormiddagen, maar ik krijg geen antwoord, ook ik zou me graag opnieuw inschrijven,mvg Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Beste Gerda, jammer dat je geen antwoord krijgt, toen ik belde kreeg ik meteen respons. Ik kijk al uit naar de volgende Zandfeesten. Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. En wat met de werken op het t'zand ?

    BeantwoordenVerwijderen