Pagina's

Cadeautjeszoektocht

Onze familie en vriendengroep telt de meeste jarigen tijdens het voorjaar, met als gevolg dat ik in het vroege voorjaar, met veel plezier, meer dan één verjaardag-cadeautjes-zoektocht in mijn agenda inlas.

De weersvoorspellingen vandaag: fris, zonnig en droog.  Prima weer voor een cadeautjeszoektocht in Brugge vind ik. So off we go!

Toen ik onlangs door de stad wandelde waren me een paar nieuwe winkels opgevallen. Een ervan, gelegen in de voornaamste winkelstraat van Brugge (de Steenstraat staat op het Belgische Monopoly bord), op een boogscheut van de Markt is "Pylones".



Een shop vol kleurrijke, originele, nuttige, design, hebbedingetjes.

Allemaal zonder enige twijfel gecreëerd met de bedoeling je het dagelijks leven aangenamer te maken.


Ideaal voor een geschenk!

Pylones, Steenstraat 28, Brugge
Pylones giftshop Brugge, créateur d'object à Paris

Er is redelijk veel volk in de winkel wanneer ik er binnen stap, ik volg de flow van de andere bezoekers en wandel zo langzaam de ganse ruimte door. Ik word een beetje overweldigd door de talrijke leuke spulletjes die hier overzichtelijk én geprijsd uitgestald staan. Wanneer de bezoekersflow me terugbrengt aan de ingangsdeur denk ik dat ik de helft van de spulletjes niet eens gezien heb en wandel de winkel nogmaals door.  Keukenhulpjes, bureau-accessoires, badkamergadgets,.. je kan het zo gek niet bedenken, het hele gamma zit vol verrassingen. Vandaag zijn er fietsbellen en toeters in promotie.
Ik geraak heel enthousiast en ervan overtuigd dat ik hier zeker een geschikt cadeau zal vinden.

Pas nadat ik een derde keer langs alle hebbedingetjes gestapt ben beslis ik welk geschenk ik geef en ik kies ook een folieke voor mijzelf, iets om het poetsen aangenamer te maken ;-)



Welk "Pylones" hebbeding zou jij graag cadeau geven of krijgen?



Geen opmerkingen:

Een reactie posten